Cum comand?
În cazul în care ai dificultăți în procesul de comandă, s-ar putea să găsești răspunsul mai jos.
Pentru a plasa o comandă prin intermediul site-ului nostru, trebuie să urmezi următorii pași:
- Identifică produsele pe care dorești să le comanzi și adaugă-le in coșul de cumpărături
- Apasă pe coșul de cumpărături în colțul din dreapta sus al paginii, iar mai apoi pe butonul “Finalizează comanda”
- Introdu datele de livrare și alege metoda preferată de plată
- Apasă pe butonul “Plasează comanda”
Alternativ, poți plasa o comandă sunându-ne la 0740 573 533 sau prin email la suportclienti@tucopilarie.ro
Desigur, poți plasa o comandă sunându-ne la 0740 573 533 sau prin email la suportclienti@tucopilarie.ro
Pentru probleme tehnice de orice fel, te rugăm să ne contactezi telefonic la 0740 573 533, pentru a putea rezolva problema în cel mai scurt timp.
Sigur, acceptăm și comenzi prin intermediul WhatsApp. Trimite-ne un mesaj la 0740 573 533, iar un membru al echipei Tu Copilarie îți va confirma comanda.
Livrare și retur
În cazul în care ai întrebări despre livrare și retur, s-ar putea să găsești răspunsul mai jos.
Majoritatea produselor de pe site se află în depozitele din țară și pot fi livrate imediat. În cazul acestor produse, de cele mai multe ori livrarea se va face în 24-72 ore de la plasarea comenzii (exceptând weekendul).
În cazul cărucioarelor Kunert, livrarea se face în aproximativ 14 zile lucrătoare.
Pe pagina fiecărui produs, imediat sub butonul de “Adaugă în coș”, poți vedea durata estimată de livrare pentru produsul respectiv.
Produsele pot fi returnate timp de 14 zile, indiferent de motiv.
În cazul în care dorești să returnezi un produs, te rugăm să ne contactezi la 0754 410 274 sau prin email la suportclienti@tucopilarie.ro
Ne cerem scuze în cazul în care coletul întârzie. E o situație rară, cauzată de cele mai multe ori de întârzierea curierilor. Te rugăm să ne contactezi telefonic la 0754 410 274 sau prin email la suportclienti@tucopilarie.ro, pentru a verifica statutul coletului tău și pentru a urgenta livrarea.
Costul de transport este de 19 lei pentru comenzile sub 250 lei. Comenzile peste 250 lei beneficiază de transport gratuit.
Produsele noastre se află în mai multe depozite din țară. În cazul în care nu avem toate produsele disponibile într-un singur depozit, îți vom trimite mai multe colete pentru a scurta timpul de livrare.
Modalități de plată
În cazul în care ai întrebări despre modalitățile de plată, s-ar putea să găsești răspunsul mai jos.
Pentru majoritatea produselor, acceptăm plata ramburs, prin transfer bancar cât și plata cu cardul.
În cazul cărucioarelor Kunert, se acceptă doar plata prin transfer bancar sau plata cu cardul, deoarece acestea se produc la comandă. De asemenea, în cazul voucherelor cadou se acceptă doar plata cu cardul, deoarece voucherul este generat imediat după plasarea comenzii.
Pe pagina fiecărui produs, imediat sub butonul de “Adaugă în coș”, poți vedea dacă acceptăm atat plata cu cardul cât și plata ramburs pentru acel produs.
Plata prin intermediul site-ului nostru este intermediată de Stripe, unul dintre cei mai mari procesatori de plată din lume.
Plățile cu cardul sunt 100% sigure pe site-ul nostru.
Din păcate, în momentul de față nu acceptăm plațile în rate. Totuși, este o opțiune la care lucrăm și curând va fi disponibilă pe site-ul nostru.
Vouchere cadou
În cazul în care ai întrebări despre voucherele cadou, s-ar putea să găsești răspunsul mai jos.
Imediat ce comanda a fost plasată și plata a fost efectuată, beneficiarul voucherului va primi un email cu codul de reducere. Acesta poate fi folosit imediat.
În partea de sus a pagini de finalizare comandă veți avea opțiunea de a introduce un cupon de reduceri. Introduceți cuponul și reducerea va fi aplicata imediat.
Voucherul de reduceri este valabil până în momentul folosirii lui, acesta neavând un termen de valabilitate.
Sigur, acest lucru este posibil, dar va trebui să plasați o comandă separată pentru fiecare voucher cadou.